Objednávku si u nás můžete vytvořit i telefonicky na čísle 773 705 716. 🙂 Volat můžete ve všední dny od 10:00 do 13:00 hodin.

Rychlé doručení

Vaše objednávky jsou pro nás prioritou a chceme vám zajistit pohodlný nákupní zážitek od začátku až do konce. Každá objednávka je pečlivě balena a připravena k doručení přímo k vám. Balení je pro nás důležitou součástí celého procesu a chceme, aby vše bylo v naprostém pořádku. Čemuž přispíváme tím, že pečlivě vybíráme ty nejspolehlivější dopravce, abychom zajistili bezproblémové doručení pro vaši maximální spokojenost. Spolupracujeme pouze s ověřenými dopravci, kteří mají široké zkušenosti a garantují spolehlivé a rychlé doručení. U každé objednávky se pak zobrazuje předpokládané doručení, aby zákazník věděl, kdy se na balíček od nás může těšit.

Můžete si být jisti, že vaše objednávka dorazí včas a bez problémů.

Sklad
 Balíkovna

📦 Balíkovna na poště

Pro vyzvednutí na poště budete potřebovat kód pro vyzvednutí, který najdete v e-mailu, smsce nebo mobilní aplikaci, a jméno příjemce balíku. Vyzvednout můžete i pomocí dokladu totožnosti. Na poštách se můžete setkat s vyvolávacím systémem. Na něm stiskněte tlačítko „Vyzvednutí s kódem“ a zadejte kód pro vyzvednutí. Na řadu pak půjdete do pár minut.  

 📦 Balíkovna mimo poštu

Pro vyzvednutí u našich partnerů budete potřebovat kód pro vyzvednutí, který najdete v e-mailu, smsce nebo mobilní aplikaci, a jméno příjemce. Na vyzvednutí máte 7 kalendářních dní. 

📦 Samoobslužný box

Pro vyzvednutí zadáte kód na displeji boxu. Otevře se schránka, vyzvednete balík, schránku zavřete a je hotovo. Pokud máte balík s dobírkou, zaplaťte ji předem přes Sledování balíku, pomocí odkazu v e-mailu nebo v mobilní aplikaci. Dokud balík není zaplacený, nejde schránku otevřít. Na vyzvednutí máte přibližně 2 pracovní dny.

📦 Balíkovna – doručení domů
  • Balík ti doručíme prostřednictvím České pošty na adresu uvedenou v objednávce.
  • Doručení proběhne následující pracovní den od expedování objednávky.
  • Po odeslání obdržíš e-mail s podacím číslem balíku.
  • Stav zásilky lze sledovat v systému České pošty.
  • Pokud tě kurýr nezastihne, balík bude uložen na nejbližší pobočce České pošty po dobu 7 dní, s možností prodloužení na 15 dní.
  • Před převzetím si zkontroluj neporušenost obalu.

Zásilkovna

📦 Doručení na výdejní místo

  • Balík si můžeš vyzvednout na výdejním místě Zásilkovny, které si vybereš při objednávce.
  • Standardní úložní doba je 7 dní, s možností prodloužení na 14 dní.
  • Po doručení na výdejní místo obdržíš SMS a e-mail s heslem pro vyzvednutí.
  • Balík může vyzvednout i jiná osoba, pokud zná heslo.
  • Sledování zásilky je možné v systému Zásilkovny.
  • Na většině výdejních míst lze platit hotově, na některých i kartou.
  • Před vyzvednutím si zkontroluj neporušenost obalu.
📦 Z-BOX – samoobslužné výdejní a podací místo Zásilkovny
  • Nemusíte se přizpůsobovat času doručení – zásilku si vyzvednete, kdy se vám to hodí.
  • Výdej probíhá prostřednictvím mobilní aplikace Zásilkovna nebo nově i pomocí číselného kódu.
  • Na vyzvednutí máte 2 kalendářní dny, s možností prodloužení o 1 den (celkem až 3 dny).
  • Z-BOX je dostupný nonstop, takže si zásilku vyzvednete kdykoli.
 
 
📦 Zásilkovna – doručení domů
  • Doručení na tvou adresu proběhne následující pracovní den od expedování objednávky.
  • Po odeslání obdržíš e-mail s podacím číslem balíku.
  • V den doručení dostaneš SMS s upřesněním času doručení.
  • Pokud tě kurýr nezastihne, zásilka bude uložena na nejbližším výdejním místě Zásilkovny.
  • Před převzetím si zkontroluj neporušenost obalu.

PPL

📦 Doručení na adresu

  • Balík ti doručíme prostřednictvím PPL na adresu uvedenou v objednávce.
  • Doručení proběhne následující pracovní den od expedování objednávky.
  • Po odeslání obdržíš e-mail s podacím číslem balíku.
  • V den doručení dostaneš SMS s časovým rozmezím příjezdu kurýra.
  • Pokud tě kurýr nezastihne, balík bude uložen na nejbližší PPL Parcel Shop.
  • Před převzetím si zkontroluj neporušenost obalu.

📦 PPL – výdejní místa

  • Balík bude doručen do PPL Parcelshopu, který si vybereš.
  • Doručení proběhne následující pracovní den od expedování objednávky.
  • Po odeslání obdržíš e-mail s podacím číslem balíku.
  • Maximální hmotnost zásilky do výdejního místa je 31,5 kg.
  • Kód pro vyzvednutí ti přijde SMS nebo e-mailem.
  • Před převzetím si zkontroluj neporušenost obalu.
  • Vyzvednout můžete do 7 kalendářních dnů od uložení.

📢 Důležité: U všech dopravců platí, že pokud zjistíš jakékoli poškození obalu při převzetí, reklamaci je nutné řešit ihned s dopravcem. V případě dotazů nás neváhej kontaktovat na  expedice@lussk.cz

 Návrh bez názvu (2)_1nové